Με τον ειδικό της τεχνολογίας και την Master Tech IT Solutions ξεχνάς τα τεχνικά προβλήματα που συνεχώς προκύπτουν στην επιχείρηση σου!!!!
Το να διορθώνετε τεχνικά προβλήματα όταν προκύπτουν είναι σαν να ξεμείνατε στο 2010. Οι επιχειρήσεις προτιμούν έναν συνεργάτη ΙΤ που προλαμβάνει την εμφάνιση προβλημάτων για οικονομία χρόνου,χρήματος και καλύτερη, ομαλή λειτουργία της επιχείρησης!
✓ λιγότερο κόστος (περισσότερο κέρδος)
✓ ομαλή λειτουργία επιχείρησης (περισσότερο κέρδος )
✓ μεγαλυτερη ασφαλεια της επιχείρησης σας (μηδενίζουμε τη ζημιά)
✓ μεγαλυτερη αποδοτικότητα στο προσωπικό της επιχείρησης (μεγαλύτερο κέρδος)
Δείτε παρακάτω και ο Master της τεχνολογίας έρχεται για άλλη μια φορά να σας λύσει τα χέρια! Δείτε το:
ΕΑΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ IT ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ
Βελτιώστε τα κέρδη σας μέσω του Proactive Problem Prevention
ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΣΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ PROACTIVE PROBLEM PREVENTION
Περίληψη σε 3 σημεία:
· Το να διορθώνετε διαρκώς ‘’πυροσβεστικά’’ τα τεχνικά σας προβλήματα είναι σαν να βρίσκεστε δεκαετιες πίσω τεχνολογικά.
· Στις μέρες μας οι περισσότερες επιχειρήσεις προτιμούν έναν συνεργάτη ΙΤ που προλαμβάνει την εμφάνιση προβλημάτων .
· Καλέστε άμεσα να σας προσφέρουμε με τον καλύτερο και τον πιο άμεσο τρόπο τις υπηρεσίες μας ! Ο χρόνος είναι χρήμα και σίγουρα δεν θέλετε να τον χάσετε με παλιές τεχνολογικές μεθόδους που δεν εξυπηρετούν πλέον …γιατί η τεχνολογία προχωράει, εσείς;
Όταν επιλέγετε έναν νέο συνεργάτη υποστήριξης ΙΤ, φυσικά θέλετε να βεβαιωθείτε ότι θα αντιδρά γρήγορα όταν κάτι δεν πάει καλά. Όσο πιο γρήγορα διορθωθεί ένα πρόβλημα, τόσο μικρότερη διακοπή εργασιών έχετε - άρα και λιγότερο κόστος.
Πώς θα νιώθατε όμως αν γνωρίζατε ότι πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε πρόσφατα θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί εντελώς; Εάν η υφιστάμενη εταιρεία υποστήριξης ΙΤ είχε μια πιο προληπτική φιλοσοφία;
Θα σας ενοχλούσε, σωστά;
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΕΝΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΙΤ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ Master Tech IT Solutions
Όχι μόνο μπορείτε να αποτρέψετε τη παύση εργασιών στην επιχείρηση σας, αλλά μπορείτε να εξοικονομήσετε και χρήματα
Παλιά, η «πυροσβεστική» υποστήριξη ήταν δημοφιλής. Ήταν ο τρόπος με τον οποίο η τεχνική υποστήριξη λειτουργούσε: εμφανιζόταν ένα πρόβλημα και το έλυναν. Αλλά τα τελευταία χρόνια τα πράγματα έχουν αλλάξει, προς το καλύτερο. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν ότι όσες λιγότερες κλήσεις για τεχνική υποστήριξη κάνουν - τόσο καλύτερα. Χρειάζεστε έναν συνεργάτη ο οποίος θα εργάζεται εξ’ αποστάσεως και θα παρακολουθεί, θα συντηρεί και θα ενημερώνει ολόκληρο το δίκτυό σας. Εργαζόμαστε με αυτόν τον τρόπο εδώ και πάρα πολύ καιρό - και τον προτιμάμε. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να εντοπίσουμε και να αντιμετωπίσουμε προβλήματα πριν αυτά επεκταθούν (συχνά, χωρίς οι πελάτες μας να χρειάζεται να γνωρίζουν ότι υπήρξε πρόβλημα εξ’ αρχής). Επιπλέον, μπορούμε να προβλέψουμε πότε οι πελάτες μας πρέπει να εξετάσουν την αλλαγή ή την αναβάθμιση των συσκευών, του λογισμικού ή της ασφάλειας τους. Καθώς, και τη μείωση των απροσδόκητων δαπανών με διαδικασίες budgeting. Το γνωστό κλισέ επαληθεύεται: η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία. Αυτό το ονομάζουμε proactive problem prevention και τα οφέλη είναι τεράστια…
Ακόμα και 10 λεπτά διακοπής μπορεί να προκαλέσει χάος, καθώς οι υπάλληλοι δεν μπορούν να ολοκληρώσουν την εργασία τους ή να επικοινωνήσουν με πελάτες. Μπορούν εύκολα να χάσουν τη συγκέντρωσή τους σε αυτό που έκαναν πριν. Είναι αποθαρρυντικό και βλάπτει την παραγωγικότητα της ομάδας σας. Και αν έχετε τακτικές διακοπές, αυτό είναι απογοητευτικό για όλους: οι υπάλληλοι σας θα είναι δυσαρεστημένοι και θα χάσετε χρήματα και δυνητικά μερικούς σπουδαίους ανθρώπους στην πορεία.
Μια πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε ότι το 78% των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων ανέφεραν κόστος άνω των 10.000€ για κάθε ώρα διακοπής λειτουργίας που υπέστησαν. Το 10% των επιχειρήσεων δήλωσαν ότι ο αριθμός αυτός ήταν πάνω από 50.000€. Και ο αριθμός αυτός αυξάνεται ώρα με την ώρα.
Μέρος του Proactive Problem Prevention είναι η πρόβλεψη για ζητήματα πού μπορεί να προκύψουν στο μέλλον. Έτσι, μπορείτε να συνεργαστείτε στρατηγικά με τον συνεργάτη σας για να σχεδιάσετε μελλοντικές επενδύσεις στον τομέα της πληροφορικής - και να συντάξετε ένα τεχνολογικό roadmap. Θα διαχειρίζεστε καλύτερα τον προϋπολογισμό σας καθώς θα έχετε λιγότερα απρόοπτα έξοδα στην πορεία. Με τη σειρά του, αυτό θα σας επιτρέψει να αναπτύξετε την ομάδα σας, να δημιουργήσετε υποδομές και τελικά να πετύχετε τους στόχους σας γρηγορότερα.
Οι συνεργάτες αυτοί που δρουν προληπτικά παρακολουθούν πάντα τα δίκτυα των πελατών τους χρησιμοποιώντας εξελιγμένα εργαλεία παρακολούθησης και ανάλυσης:
• Ψάχνουν για ‘’τρύπες’’ στο κομμάτι της ασφάλειας
• Παρακολουθούν για οτιδήποτε δεν πάει καλά
• Κάνουν ενημερώσεις των λειτουργικών συστημάτων και του λογισμικού
Αυτό επιτρέπει στους ΙΤ συνεργάτες σας να εντοπίζουν πιθανά προβλήματα, πριν επεκταθούν, διατηρώντας έτσι τα δεδομένα σας ασφαλή, ενώ παράλληλα όλα λειτουργούν καλά. Και το καλύτερο είναι ότι αυτό συμβαίνει κάθε μέρα χωρίς καν να το γνωρίζετε.
Μπορεί να είναι ακόμη πιο εκνευριστικό όταν ο χρόνος διακοπής προκαλείται από κάτι για το οποίο έχουν ήδη παραπονεθεί στο παρελθόν. Είναι μια τεράστια ώθηση στο ηθικό, και την παραγωγικότητα, του προσωπικού σας όταν ο συνεργάτης ΙΤ αποτρέπει την εμφάνιση προβλημάτων και τα κάνει όλα πιο εύκολα. Οι υπάλληλοι σας αισθάνονται ασφάλεια - και αυτό τους προσφέρει μεγαλύτερη εργασιακή ικανοποίηση.
Ακόμη και με έναν ιδιαίτερα έμπειρο συνεργάτη ΙΤ (όπως εμείς), δεν είναι ρεαλιστικό να περιμένουμε ότι θα αποφευχθεί το 100% των τεχνολογικών προβλημάτων. Το IT είναι απίστευτα πολύπλοκο και υπάρχουν πάντα νέοι τρόποι για να ανατραπούν τα πράγματα. Ενώ μπορεί να συμβούν μεγάλες καταστροφές - όταν επιλέγετε τον σωστό συνεργάτη, μπορείτε να συνεργαστείτε για να δημιουργήσετε ένα αξιόλογο σχέδιο αποκατάστασης (disaster recovery plan). Αυτό περιλαμβάνει το τι θα συμβεί αν υποστείτε κυβερνοεπίθεση, καθώς και καταστροφές όπως πυρκαγιά και σεισμό. Ένας συνεργάτης που βασίζεται στην πρόληψη προβλημάτων θα διασφαλίσει ότι θα δημιουργηθούν αντίγραφα ασφαλείας όλων των σημαντικών δεδομένων σας - και θα ελέγχει τακτικά ότι αυτό λειτουργεί. Θα βεβαιωθεί επίσης ότι έχετε πρόσβαση σε όλα όσα χρειάζεστε για να διατηρήσετε την επιχείρησή σας σε λειτουργία εάν συμβεί κάτι καταστροφικό.
“Τι ποσοστό εσόδων αφορά την αποκατάσταση προβλημάτων και τι ποσοστό την πρόληψη τους;”
Ένας συνεργάτης που προλαμβάνει οποιοδήποτε τεχνολογικό πρόβλημα θα έχει μόνο ένα μικρό ποσοστό εσόδων από την επίλυση των προβλημάτων. Εύκολα θα συμφωνήσουμε ότι είναι πιο κερδοφόρο (και λιγότερο αγχωτικό) όταν σταματούν τα πράγματα να πηγαίνουν στραβά εξ αρχής…
Όλοι κερδίζουν με μια τέτοια συνεργασία.
Εάν δεν έχετε ήδη έναν τέτοιο συνεργάτη, θα χαρούμε να μιλήσουμε για τις ανάγκες σας. Εδώ μπορείτε να μάθετε περισσότερα για εμάς και να κλείσετε ένα 15-λεπτο τηλεφωνικό ραντεβού: www.master-teh.gr
Η Master Tech IT Solutions για ακόμη μια φορά πρωτοπορεί και σας περιμένουμε να απογειώσουμε την επιχείρηση σας και τα κέρδη σας προσφέροντας βέλτιστες ,καινοτόμες ,άμεσες ,οικονομικές τεχνολογικές λύσεις!
Αξιολογήστε τη Σελίδα